HARDKÅRE

Alla inlägg under juli 2021

Av Gundozer - 17 juli 2021 18:36

Ja då blev det inte till att jag kom igång där i augusti förra året. Gjorde ju några klassiska "nu ska jag komma igång" inlägg där.Tror väl ännu mindre på det denna gång men skriver något så får vi se.
Så grattis ni...två (?) som läser detta eller om det är närmare noll.

Hade en corona-story att berätta.
Jag tror det beror på corona iallfall.
Sålde en NOFX skiva på Discogs april 2020 då det nyss hade blivit illa med corona/ covid och denna skiva skickades till Brasil (Sao Paulo) Det tog lite tid och köparen meddelade att den inte kommit efter några veckor, vi blev eniga om att vänta. Sedan var det tyst -lääänge.
Plötsligt dök den upp i min brevlåda igen. Adressen och porto verkar rätt, så hoppas killen klarade sig och inte drabbades av något allvarligt utan bara har flyttat?

PUMP UP THE VALUUM......

 


Om mig och musik -mycket från 80-90 talet.

THE presentation:

senaste

Andra som e som oss

Statistik och gästbok

Hitta grejer här då...

Förr i tiden...

Div info.

restprodukter

Donera pengar för läst blogginlägg




Instagram



Daglig Dose

Ovido - Quiz & Flashcards