HARDKÅRE

Alla inlägg under april 2019

Av Gundozer - 2 april 2019 15:34

Ja ja så dåliga är de kanske inte, men har aldrig varit mitt favoritband och tycker det är roligt med denna ständiga odödliga humor kring Kiss & Bajs. Funkar ju bra i Sverige...

(Upphovsrätt originalbild vet ej- men logo fixades av ”Melönhead” )
#kizzochbajz #kizzband #kissband #pissandshit

Av Gundozer - 2 april 2019 09:37

Bara en grej jag kom att tänk på när jag bläddrade lite i en bok om "Hair Metal".
Se så tomt det är på deras armar...Bandet TRIXTER ca 1989/ 1990.
Har sett en nyare bild ca 2012, då har den ena personen diverse på armarna.   - men det var ju allmänt vanligt detta. Dock vet jag att tex Axl Rose, Sebastian Bach och Vince Neil väl hade en och annan tatuering redan på 80 talet?
 

#hårdrock #tatueringar #hårdrockstatueringar #hardrocktattoo #trixter #metalbandtrixter #heavymetal #tattoos #hårdatatueringar #hårdutantatuering #metalgrabbar #heavyband


Om mig och musik -mycket från 80-90 talet.

THE presentation:

senaste

Andra som e som oss

Statistik och gästbok

Hitta grejer här då...

Förr i tiden...

Div info.

restprodukter

Donera pengar för läst blogginlägg




Instagram



Daglig Dose

Ovido - Quiz & Flashcards