HARDKÅRE

Alla inlägg under januari 2017

Av Gundozer - 26 januari 2017 12:58

Datorpaj sedan december så mycket få inlägg nu -alltså inga alls. Så jag kör denna som jag nyss la upp på facebook ang. dagens musik :
"OJ....då blev det plötsligt dags för mig att lyssna på Iron Maiden -DET händer inte varje år måste jag erkänna, då jag har tröttnat väldigt jättemycket på Bruce och galoppmetallen...och lyssnar helst på de två första skivorna, men ja, NU hände det alltså at jag blev nostalgisk och kände för att lyssna på deras ganska nya skiva (ja jag slutade lyssna på dom ungefär här, eller egentligen efter nästa skiva...) Somewhere in time gäller detta alltså. 2-3 fina låtar på den, men Bruce låter ju för jääääkligt dum när han ylar på det där sättet. Tänk vilket band de kunde blivit med en lite "tuffare" eller roligare sångare. Eller med ännu större delar intrumentala låtar och lite tyngre gitarrljud. Så lite gnäll men va fan, det är ju musik och musik ska skapa känslor .....Skivan säljes av mig på Discogs förresten."

 


Om mig och musik -mycket från 80-90 talet.

THE presentation:

senaste

Andra som e som oss

Statistik och gästbok

Hitta grejer här då...

Förr i tiden...

Div info.

restprodukter

Donera pengar för läst blogginlägg




Instagram



Daglig Dose

Ovido - Quiz & Flashcards