HARDKÅRE

Alla inlägg under juni 2015

Av Gundozer - 9 juni 2015 10:17

...And the story continues. Jag upptäcker band/skivor 10 år för sent. Denna fantastiska skiva med finska Callisto gavs ut först 2004 på litet bolag för senare att ges ut 2005 på Earache och det var där jag hörde en låt på en gammal samlings CD från Earache. Perfekt Pelican/ Cult Of Luna "släpig" och tung hardcore-metal, men tyvärr tyvärr verkar det bara gälla första skivan då de blivit snällare på de andra jag hört, och tyvärr tyvärr hittar jag inte första skivan på vinyl, men letar vidare då det är möjligt den finns återutgiven? Möjligt jag kan lära mig gilla nyare låtar också, och möjligt någon har tipsat mig om detta band tidigare -tack för tipset i så fall ! he he..




Om mig och musik -mycket från 80-90 talet.

THE presentation:

senaste

Andra som e som oss

Statistik och gästbok

Hitta grejer här då...

Förr i tiden...

Div info.

restprodukter

Donera pengar för läst blogginlägg




Instagram



Daglig Dose

Ovido - Quiz & Flashcards