HARDKÅRE

Alla inlägg under maj 2015

Av Gundozer - 25 maj 2015 19:49

Som vanligt är jag några år för sent ute -detta band hittade jag på "Related Artists" från något Hardcore band på Spotify. men enligt info på facebook fanns de mellan 2007-2010. Från Gävle, undrar vad medlemmarna gör nu?

Av Gundozer - 19 maj 2015 09:52

Ja Saxon har jag ju skrivit om 6-7 gånger redan och detta är mest en "dagens bild" kind of inlägg.

Jag höll på med något online/ på Discogs och skulle kolla upp några siffror gällande Saxon och plockade fram några singlar och spelar lite Saxon nu då... Förutom egna vinyler är det ju kul att hitta diverse live- inspelningar på spotify och youtube. Här en live grej inspelad 1991 (med lite Smoke On The Water på slutet)  länk: spotify.

Av Gundozer - 2 maj 2015 23:08

Vi snickrar och bygger om hemma.
Härligt då med Spotify, Bluetooth och Fidek Cube som ger musik till arbetet.
 
Har dessa dagar lyssnat på massor med musik. Mest Bad Religion, Motorhead, Satanic Surfers och Bob Dylan -men också diverse blandat hårdare saker.
Så som tex denna med Helstar:


Om mig och musik -mycket från 80-90 talet.

THE presentation:

senaste

Andra som e som oss

Statistik och gästbok

Hitta grejer här då...

Förr i tiden...

Div info.

restprodukter

Donera pengar för läst blogginlägg




Instagram



Daglig Dose

Ovido - Quiz & Flashcards