HARDKÅRE

Alla inlägg under februari 2019

Av Gundozer - 18 februari 2019 15:30

Ett tips på en rolig men inte så hård låt från 1982. Klassisk och typisk "funny" video som gjordes på den tiden. Jag har bara hört denna låt med artisten, och det är från samlingsskivan som jag skrev om redan 2010 (The Rock Machine)

Det finns så mycket att fundera på kring denna video, men samtidigt är det bara att köra och njuta osv. han ÄR ju BORN TO ROCK !
Missa inte Guitar-battle på slutet.

Av Gundozer - 15 februari 2019 12:35

Kul sound och låt...jag gillar. Band från Île-de-France/ Paris.
Dock har jag inte hittat /köpt den än. (prioriterar annat, men är på min wishlist så jag tittar lite på nätet as we speak)
AirbusLe Rock C'Est Ma Vie
1982


Om mig och musik -mycket från 80-90 talet.

THE presentation:

senaste

Andra som e som oss

Statistik och gästbok

Hitta grejer här då...

Förr i tiden...

Div info.

restprodukter

Donera pengar för läst blogginlägg




Instagram



Daglig Dose

Ovido - Quiz & Flashcards