HARDKÅRE

Alla inlägg under januari 2018

Av Gundozer - 21 januari 2018 19:38

Så då har jag fixat en grej jag egentligen började på för över 4 år sedan. Ja det tog 15 minuter att fixa när jag först hade beställt "urverket" sedan länge. Det blev en Thin Lizzyklocka på väggen. Grejen var att jag kom på jag hade denna skiva som var sönder när den kom med post från UK för flera år sedan och jag fixade den med silvertejp på baksidan och borrade upp centre hålet lite och ka-boom en snygg klocka att hänga upp i musik och konsthörnan. ( ja ja whatever)



jag började 2013 ..he he, se länk.

Av Gundozer - 6 januari 2018 21:29

Reste på semester, satt i ett flygplan, lyssnade på diverse musik som fanns att välja på i planets databas.....
 
Upptäckte något av det sämsta mina öron har belyssnat.
Ja, det är världsrekord och 14 ruttna tomater som gäller här!
Barnmusik i relax-stil = "Avslappnande arrangemang av U2 klassiker" - som tex Sunday Bloody Sunday och With or without you. Jag mådde faktiskt lite illa där men tvingade mig själv att lyssna lite på 4-5 av låtarna. Jag avråder på det starkaste att göra det samma, men lyssna lite på en så ni fattar. (se youtube länk -Hittade tyvärr inte Sunday Bloody Sunday versionen). Kollade senare upp på Discogs vad detta är och det verkar vara en Brasiliansk artist som tjänar pengar på detta strunt. Ja, inte bara U2 covers då men också sånt som Abba, Iron MaidenRolling Stones och The Cure

God natt.


Om mig och musik -mycket från 80-90 talet.

THE presentation:

senaste

Andra som e som oss

Statistik och gästbok

Hitta grejer här då...

Förr i tiden...

Div info.

restprodukter

Donera pengar för läst blogginlägg




Instagram



Daglig Dose

Ovido - Quiz & Flashcards