HARDKÅRE

Alla inlägg under maj 2017

Av Gundozer - 20 maj 2017 18:00

Jahaaa tänk...Linkin Park har gjort typ 9 skivor nu, och kom med ny i "dagarna". Jag har  missat 8 av dom skivorna. Finns det några fans där ute. Say yeah och kom med låttips!
Jag har mest känslan av att det är sliskigt och smörigt med lite hipphopp och electroniska inslag.
Ser dock att skivan från 2007 kategoriseras som Alternative Rock / Emo på Discogs. Kanske kan vara nåt?
Jag ska banne mig ta och lyssna på några låar från deras skivor på spotify. (kanske snart) tack o hej.


Om mig och musik -mycket från 80-90 talet.

THE presentation:

senaste

Andra som e som oss

Statistik och gästbok

Hitta grejer här då...

Förr i tiden...

Div info.

restprodukter

Donera pengar för läst blogginlägg




Instagram



Daglig Dose

Ovido - Quiz & Flashcards