HARDKÅRE

Alla inlägg under juni 2014

Av Gundozer - 4 juni 2014 09:26

Jag skulle kunna skriva att jag "Hatar" detta, och visst är det jättedåligt -men sen tänker jag att alt är relativt och detta är 300 gånger bättre än schlagers, Hipp Hopp och diverse world music..så då så. Musiken är väl att räkna som hårdrock och skivan är utgiven på det legendariska bolaget Music For Nations men tyvärr är det en tunt producerad skiva i Billy Idol, Mötley Crue stil och lite engelsk goth känsla och lite Killing Joke basljud med låtar man glömt innan man lyssnat klart....inget att skriva hem om eller på en blogg egentligen *. Roliga kläder, smink och hår och sa jag att skivbolaget är Music For Nations?
Snälla kommentera om ni verkligen gillar eller gillade detta band, hade varit kul att höra vad som gick hem så att säga. Hittar kommentarer om att detta var ett "OMG legendary band, really sleazy and cool" osv..fattar INTE grejen.

Rogue Male - Animal Male
- Säljes 60 kr. +porto


Lyssna på gammalt: (bästa låten enligt kommentarer)



*EDIT //  En rolig grej är att jag beärade detta band med två inlägg. ha ha...skrev ungefär samma grej 2011 att det påminner om Billy Idol osv..KUL att jag är konsekvent då, men svårt hålla reda på alla skivor jag köper och lyssnar på !
länk:
Inlägg 142)

Av Gundozer - 1 juni 2014 20:20

Satt och letade lite info och musik och hittade denna roliga bild. Vet inte hur gammal den är och om "alla" sett den -men den var ju lite rolig nu när jag nyss sett Mr. Hammet på scenen. Mr. Santana har jag aldrig gillat eller brytt mig om att lyssna på, men skit samma. Rolig bild.



Om mig och musik -mycket från 80-90 talet.

THE presentation:

senaste

Andra som e som oss

Statistik och gästbok

Hitta grejer här då...

Förr i tiden...

Div info.

restprodukter

Donera pengar för läst blogginlägg




Instagram



Daglig Dose

Skapa flashcards