HARDKÅRE

Direktlänk till inlägg 26 februari 2012

Hardkåre and me....

Av Gundozer - 26 februari 2012 15:24

Jag kallar bloggen HARDKÅRE -Yesterday is good news.
Detta pga av att jag heter Kåre, och fick förslaget av kompis om det namnet och det låter ju roligt i och med jag också gillar Hardcore bla bla. Men egentligen har jag använt Gundozer som mitt internet-namn sedan sent 90 tal och vill egentligen inte kallas Hardkåre då det är flera som använder detta namn har jag sett på Google-sök osv.
Jag vill för de som känner mig och läser här klargöra att det INTE är jag som har reggat mig på en massa spelsiter som Warcraft och vad de nu kan tänkas heta. Ej heller är det jag som har något stort Off-Road intresse under namnet Hardkåre och inte spelar jag trummor i något bollnäsband heller. Hipp Hopp eller DJ videos har jag NOLL intresse av själv om det också där finns någon som använder Hardkåre eller Hard Kåre.


Så...då vet ni. Kalla mig inte Hardkåre kalla mig Kåre eller Gundozer, men läs gärna min HARDKÅRE blogg.

 
 
André

André

27 februari 2012 14:38

Hej!

Härlig blogg det här, fråga, recenserar du osignade band också?

Mvh

http://www.thedriftwoodsign.com

Gundozer

27 februari 2012 18:02

Ja en "härlig" blogg är det.......kanske. Men jag avböjer och önskar er lycka till med eran online- promotion-blogg-turne.

 
André

André

28 februari 2012 09:08

Ok, tack för svar!

Fortsatt trevlig vecka!

Mvh

http://www.thedriftwoodsign.com

 
Hardkåre

Hardkåre

10 september 2012 21:28

Haha,kul att bli omnämnd på din blogg.Råkade se länken på Sörlings sida.Blev lite orolig för att jag hade startat en blogg på fyllan.

MVH Kåre,trummis i ett bollnäsband.

http://www.facebook.com/planettrashpunk

Gundozer

12 september 2012 15:03

Eller hur !.---eeh
Hey hey !

Bra det. Kolla runt och kommentera mera grejer jag skrivitom musik också med samma ? thanx.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gundozer - 19 januari 2022 17:38


jaha jahapp...Finns nu norsk sida uppe som säljer lite Hardkåre prylar. Det verkar vara deras logo och såklart är ägaren Norsk och heter Kåre.Finns på instagram, facebook och URL...check it out.Får se om jag beställer en tröja. Gillar klassiska Colle...

Av Gundozer - 21 augusti 2021 14:52

DISCOGSJääkla "shipping Policies" och den grejen.  Jag, och många med mig, slutade sälja där runt sommaren 2020.Det krävs ju nu att man lägger in någon automatiserad porto-generering. Ganska så avancerad och det måste antigen vara baserad på vikt e...

Av Gundozer - 17 juli 2021 18:36


Ja då blev det inte till att jag kom igång där i augusti förra året. Gjorde ju några klassiska "nu ska jag komma igång" inlägg där.Tror väl ännu mindre på det denna gång men skriver något så får vi se.Så grattis ni...två (?) som läser detta eller om ...

Av Gundozer - 17 september 2020 13:55

Vet inte varför jag har detta behovet, men känner att jag vill lägga ut "saker" på instagram. Har ju tre konto med blandat inriktning, men detta fjärde tänker jag ska handla om detaljer från skivomslag.(alla format CD + vinyl)INTE det vanliga att man...

Av Gundozer - 29 augusti 2020 21:14

(denna kategori glömdes bort lite. Senaste inlägg 2016)OK, så jag köpte lite olika grejer från olika band nu när det är Coronatider och det var diverse kampanjer både med nedsatt pris men också uppmaningar att hjälpa artister på detta sätt då de tapp...


Om mig och musik -mycket från 80-90 talet.

THE presentation:

senaste

Andra som e som oss

Statistik och gästbok

Hitta grejer här då...

Förr i tiden...

Div info.

restprodukter

Donera pengar för läst blogginlägg




Instagram



Daglig Dose

Skapa flashcards